RSS

Scapa de fum

18 Mar

Daca esti fumator, suntem convinsi ca te-ai gandit cel putin odata in viata cum ar fi sa te lasi de fumat. Problemele de sanatate sau chiar mirosul neplacut al tigarilor traditionale te fac sa gandesti cum ar fi viata ta fara fum.

Afla chiar acum cum poti face acest lucru prin intermediul programului Step-by-Step de la eTigaraRunway, cu ajutorul caruia te lasi de fumat in maxim 3 luni de zile. Acceseaza pagina noastra pentru mai multe detalii si vei fi surprins sa afli ca exista o solutie atat de accesibila pentru tine!

 
3 Comments

Posted by on March 18, 2011 in Lasa-te de fumat!

 

Tags: , , , ,

3 responses to “Scapa de fum

  1. Ellenush

    October 6, 2011 at 7:00 pm

    De mai bine de luni de zile l-am convins pe prietenul meu sa foloseasca aceasta tigara minune , pot sa spun ca sunt foarte multumita ptr alegerea facuta acum insa astept niste oferte mai bunicele ptr a-mi convinge si parinti sa se lase de fumat. foarte geniala a fost ideia de a scoate tigari electronice;) felicitari

     
    • erunway

      November 16, 2011 at 2:07 pm

      hai pe http://www.eTigaraRunway.ro ca am primit modele noi si super performante .. plus ca avem o promotie speciala de sarbatori, care a inceput de 2 zile😛

       
  2. Cristi

    November 17, 2011 at 10:48 am

    Eu n-am crezut in tigarile electronice pana nu am primit una cadou. Ce sa zic.,…o am de vre-o doua luni si trecerea a fost brusca, de cand am folosit-o n-am mai stiut ce-i aia tigara normala.In general ma simt mai bine e ok si referitor la bani ies mai ieftin cu electronica.Mi-a placut mult ca nu mai tusesc si dimineata incepe altfel.Personal as recomanda-o oricui. M-am interesat si eu ulterior de unde ce si cum si am gasit locul de unde provenea cadoul meu: http://www.etigararunway.ro .. mi -s-a parut investitie mare de inceput daca nu primeam cadou nu cred ca faceam aceasta achizitie.Acum pot sa va zic ca daca stiam despre ce este vorba sigur imi luam :)) am continuat bineinteles sa iau tot de la ei lichide si consumabile si pana acum sunt multumit.Am citit multe pareri si bloguri si am vazut ca multi isi iau teapa cu diferite site-uri….a mea e ok n-am avut probleme inca n-am inlocuit nimic in doua luni.spor la abureala🙂

     

Leave a Reply

 
