RSS

Tigara electronica te ajuta sa renunti la fumat

29 Nov

S-au auzit discutii prin intreaga lume despre tigara electronica si impactul puternic care acesta l-a avut in vietiile a sute de mii de fumatori. Poreclita ‘’alternativa intelegienta’’ la tigari, tutunul obisnuit, tigara electronica si-a gasit un loc in inimile multor fumatori din cauza asemanarii pe care aceasta o are cu o tigara normala.
Tigara electronica emite vapori de apa, asta le ofera fumatorilor senzatia ca fumeaza dintr-o tigara obisnuita, care ajuta sevrajului. Actul fizic de a tine o tigara electronica in mana, imitarea jarului prin aprinderea Led-ului si aportul de nicotina pe care aceasta il emite fac din ea o alternativa remarcabila la tigara de tutun.
Exista deja o varietate bogata de tigari electronice pe piata, le puteti achizitiona pe anumite magazine online sau le puteti gasi deja si in anumite standuri din mall-uri. Chiar si nefumatori au inceput sa cumpere tigari electronice pentru ai ajuta pe membrii familiei prin incercarea lor de ai sustine in procesul de renuntare la tigari.
Catalin din Bucuresti declara : ’’Fica mea m-a informat in urma cu cateva luni despre metode ce m-ar putea ajuta sa renunt la fumat, sincer, nu credeam ca voi reusi vreodata sa scap de acest obicei. Nu am avut niciodata ambitia necesara si recunosc ca mi-a placut tot timpul sa fumez mai ales cand eram in oras cu prietenii. Ea mi-a aratat un wesite ce distribuie tigari electronice si am fost incantat de cat de bine imita acestea aspectul fizic al unei tigari normale. Puteti achizitiona unele tigari electronice care au si o tabachera care imita designul unui pachet de tigari.
James din Minneapolis afirma : ‘’Majoritatea prietenilor mei sunt fumatori inraiti, asa ca am gasit tot timpul oribile noptile cand ieseam prin cluburi, din cauza interdictiei fumatului, am ajuns sa imi petrec o mare cantitate de timp afara asteptandu-i pe prieteni sa isi fumeze tigarile , ca sa evit ridicolul de a fi singur in club. De cand am aflat de existenta acestor tigari electronice am reusit sa-i conving pe aproape toti prieteni mei sa o incerce. Se pare ca le-a placut deoarece au inceput toti sa isi contureze o multime de pareri.
Desi tigara electronica nu a fost oficial aprobata de Organizatia Mondiala a Sanatatii, o multime de oameni ce folosesc aceasta alternativa spun ca au avut numeroase benefici de pe urma acestora. Alti utilizeaza aceasta metoda in incercarea diminuarii cantitatii de tigari obisnuite pe care acestia le fumeaza normal pe parcursul unei zile. Cei care incearca sa renunte la fumat cu totul, pot incepe cu nivelul de nicotina pe care tigarile normale il contin, si gradat pot sa reduca pana cand ajung cu nicotina la zero.
Fie ca va place sau displace tigara electronicatigare electronica, se pare ca aceasta a avut o mare influenta asupra societatii noastre, una care presimt ca va mai ramane o lunga perioada de timp printe noi.

 
Leave a comment

Posted by on November 29, 2011 in Despre tigara electronica

 

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
